کلینیک زیبایی الماس غرب

کرایولیپولیز در غرب تهران

کرایولیپولیز در غرب تهران

کرایولیپولیز در غرب تهران

کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی است که به آرامی و به طور مؤثر چربی را از قسمت‌هایی از بدن که به رژیم غذایی و ورزش‌های معمول پاسخ نداده‌اند، حذف می‌کند. بیماران می‌توانند نتایج قابل توجهی که در عین حال طبیعی به نظر می‌رسند را در قسمت‌هایی که چربی اضافه دارند، به دست آورند و به طور کلی به بدن خود شکل زیبایی دهند. کرایولیپولیز در برداشتن چربی از شکم، پهلوها و پشت و ایجاد لاغری موضعی مؤثر است.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کرایولیپولیز همچنین به عنوان “انجماد چربی” شناخته می‌شود. نتایج روش کرایولیپولیز با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به دست می‌آید، به گونه‌ای که بافت هدف به منظور شکستن سلول‌های چربی و از بین بردن آسان آن‌ها، بدون آسیب رساندن به بافت اطراف، منجمد می‌شود. مشخص شده است که سلول‌های چربی نسبت به بافت‌های اطراف بیشتر آسیب پذیر هستند. این آسیب پذیری باعث می‌شود فرآیند از بین رفتن چربی به طور طبیعی چند ماه پس از انجام کرایولیپولیز ادامه یابد.

مزایای کرایولیپولیز


  • چندین ناحیه را می‌توان هم زمان درمان کرد.
  • هر نقطه‌ای از بدن می‌تواند تحت درمان قرار گیرد.
  • ثابت شده است که کرایولیپولیز روشی موثر است.
  • کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد.
  • نتایج پس از گذشت ۴ تا ۶ هفته پس از اولین درمان قابل مشاهده هستند.
  • درمان کاملاً بدون درد است.
  • “زمان بهبودی” وجود ندارد.
  • کرایولیپولیز یک درمان خارجی غیر تهاجمی است.
  • لاغری موضعی با نتایجی مشخص و سریع انجام می‌گیرد.
  • سلول‌های چربی به صورت طبیعی توسط بدن از بین می‌روند.
  • درمان کرایولیپولیز بدون خطر و بدون عوارض ناخوشایند است.
  • کرایولیپولیز جایگزینی برای لیپوساکشن به شمار می‌آید.
  • همچنین می‌توان از درمان کرایولیپولیز پس از لیپوساکشن استفاده کرد.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

کرایولیپولیز
کرایولیپولیز

متقاضیان


کرایولیپولیز به آرامی سلول‌های چربی را منجمد می‌کند و از بین می‌برد. با گذشت زمان درمان با روش کرایولیپولیز منجر به فرم‌دهی و لاغری بدن می‌شود. متقاضیان انجام درمان کرایولیپولیز از لحاظ شکل کلی بدن وضعیت نسبتاً خوبی دارند اما دارای چربی‌های اضافی در نواحی مانند شکم، پهلوها، پشت یا ران‌ها هستند و تمایل به از بین بردن این چربی‌های موضعی دارند.

  • بدن شما دارای توده‌های چربی است که به رژیم غذایی و ورزش مقاوم است.
  • شما بدون انجام یک عمل جراحی تهاجمی، می‌خواهید بدن زیبا و خوش فرمی داشته باشید.

مهم است توجه داشته باشید که از بین بردن چربی با روش‌های غیر جراحی مانند کرایولیپولیز کاهش وزن محسوب نمی‌شود. اگر شما از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید و نگرش مثبت و انتظارات واقع گرایانه‌ای دارید، احتمالاً یک متقاضی مناسب برای انجام کرایولیپولیز به شمار می‌آیید.

چه افرادی نمی‌توانند کرایولیپولیز را انجام دهند؟


اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی به سر می‌برید، اخیراً عمل جراحی معده انجام نداده‌اید، شرایط خاصی از قبیل بیماری قلبی، فتق، حساسیت به سرما یا مشکلات مربوط به سیستم گردش خون ندارید، می‌توانید درمان کرایولیپولیز را انجام دهید. همچنین افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند ممکن است برای درمان با استفاده از روش کرایولیپولیز مناسب نباشند. متخصص در مورد سوابق پزشکی گذشته و فعلی شما سوال خواهد کرد و اگر شما در یکی از گروه‌هایی قرار گیرید که نمی‌توانند این درمان را انجام دهند، از این روش جهت لاغری موضعی استفاده نمی‌کنند.

پیش از درمان


چه افرادی نمی‌توانند کرایولیپولیز را انجام دهند؟
چه افرادی نمی‌توانند کرایولیپولیز را انجام دهند؟

پیش از شروع درمان کرایولیپولیز، پزشک با شما مشاوره خواهد کرد تا امکان انجام کرایولیپولیز در شما را ارزیابی نماید. مواردی مانند قد، وزن، فشار خون و BMI اندازه گیری و ثبت می‌شود. پزشک برنامه‌ی درمانی را برای شکل‌دهی بدن و رسیدن به اهداف مورد نظر طراحی می‌کند. برای به دست آوردن نتایج بهتر، ممکن است به بیش از یک جلسه درمان کرایولیپولیز احتیاج داشته باشید. گاهی اوقات می‌توان به طور هم زمان دو ناحیه‌ی هدف را درمان کرد.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

فرایند درمان

  • برای انجام کرایولیپولیز هیچ ماده‌ی بیهوشی یا بی حسی استفاده نمی‌شود زیرا کرایولیپولیز یک درمان ساده است و یک عمل جراحی محسوب نمی‌گردد. برای شروع، صفحات خنک کننده به دقت در ناحیه تحت درمان قرار می‌گیرند.
  • در ابتدا احساس کشش و سرمای شدید در منطقه تحت درمان می‌کنید. هرچند این احساس ناراحت کننده است، اما دردی به دنبال نخواهد داشت. در طول درمان شما می‌توانید استراحت کنید، کتاب بخوانید، با لپ تاپ خود کار کنید، یا حتی کمی بخوابید.
  • پانل‌های خنک کننده ابتدا چربی‌های ناحیه‌ی تحت درمان را در یکجا جمع کرده و سپس توده‌ی چربی را منجمد می‌کنند. سلول‌های چربی منجمد شده و به طور طبیعی می‌میرند. تنها سلول‌های چربی تحت تاثیر دمای سرد قرار می‌گیرند و بافت اطراف آن‌ها آسیب نمی‌بیند. طی چند هفته پس از انجام کرایولیپولیز، سلول‌های چربی مرده در طول فعالیت‌های متابولیسم طبیعی تجزیه می‌شوند و از بدن شما دفع می‌گردند.

آیا کرایولیپولیز درد داره؟

درد احساس شده از کرایولیپولیز در درجه اول در طول خود عمل تجربه می شود. طبق وب‌سایت رسمی کرایولیپولیز ، این شرکت اذعان می‌کند که ممکن است احساس درد ناشی از بی‌حسی ناشی از احساس خنک‌کننده‌ای از اپلیکاتور انجماد مورد استفاده در طول عمل احساس شود. همچنین ممکن است احساس نیشگون گرفتن و کشش خفیف داشته باشید زیرا سلول های چربی یخ زده و بیرون کشیده می شوند. چنین اثراتی ممکن است بین 5 تا 10 دقیقه از زمان درمان 60 دقیقه ای منبع مورد اعتماد باقی بماند.

پس از عمل، ممکن است درد همراه با خارش و تورم را تجربه کنید. سطح درد نیز می تواند در بین مناطق درمان متفاوت باشد و شکم آسیب پذیرترین آن است.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

آیا کرایولیپولیز باعث آسیب عصبی می شود؟

کرایولیپولیز باعث آسیب عصبی نمی شود. با این حال، به گفته مرکز زیبایی شناسی، بی حسی شایع است. این می تواند برای چند هفته ادامه یابد. همچنین می تواند بیاید و برود.گزارشات حکایتی از درد شدید و درد عصبی برای چند روز یا چند هفته پس از عمل وجود ندارد.

دوره‌ی بهبود


کرایولیپولیز مزایایی از قبیل نیاز نداشتن به دوره‌ی بهبود است. شما بلافاصله پس از درمان می‌توانید مرخص شوید و نیازی به پرهیز از کار یا اجتناب از فعالیت شدید نخواهید داشت. گفته می‌شود که پس از درمان کرایولیپولیز ناحیه‌ی تحت درمان برای مدتی به دلیل عملکرد سیستم ایمنی بدن برای دفع سلول‌های چربی مرده، متورم می‌شود.

چه زمانی قادر به مشاهده‌ی نتایج هستید؟


زمان مشاهده‌ی نتایج بستگی به فرد، ضخامت چربی و منطقه‌ی تحت درمان دارد. تغییرات طی چند هفته اتفاق می‌افتد و ۱۲ هفته طول می‌کشد تا بتوان حداکثر نتیجه را مشاهده کرد، هرچند برخی از بیماران تغییرات را در حدود ۲ هفته پس از درمان نشان می‌دهند. در آزمایشات بالینی ۱۲ هفته پس از درمان با کرایولیپولیز، ۹ نفر از ۱۰ نفر لاغری قابل توجهی را در منطقه تحت درمان نشان دادند.

خدمات کلینیک الماس غرب

عوارض جانبی


عوارض جانبی درمان با کرایولیپولیز کم است. به فاصله‌ی کمی پس از درمان، ممکن است علائمی مانند قرمزی، کبودی، تورم، خارش و بی حسی وجود داشته باشد. این علائم ظرف مدت چند روز و در بدترین حالت بین دو تا چهار هفته از بین می‌روند.

انتظار نداشته باشید که اثرات مربوط به متابولیسم چربی یا پوست دائمی باشند. رنگ و بافت پوست شما بدون تغییر باقی می‌ماند. تاول وجود نخواهد داشت و آسیب عصبی نیز پس از انجام کرایولیپولیز مشاهده نمی‌شود. درمان‌های متعدد با کرایولیپولیز نیز ایمن هستند.

آیا من نیاز به رژیم غذایی دارم؟


هیچ برنامه رژیم غذایی خاصی لازم نیست. شما باید باید مطابق دستورالعمل‌ها و اطلاعات داده شده، عمل کرده و مراقبت‌های پس از درمان با کرایولیپولیز را انجام دهید. مراقبت‌های پس از درمان با کرایولیپولیز شامل افزایش مصرف آب برای کمک به دفع چربی از بدن، جلوگیری یا کاهش مصرف کافئین و دیگر سمومی است که می‌تواند روند طبیعی دفع چربی از بدن شما را آهسته کند و به تاخیر بیاندازد.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

دلایل نیاز بیماران به کرایولیپولیز چیست؟

بیمارانی که مایل به کاهش برآمدگی چربی موضعی هستند که علیرغم رژیم غذایی و ورزش باقی مانده است، ممکن است به کرایولیپولیز علاقه مند شوند. این یکی از محبوب ترین روش های کاهش چربی غیر جراحی است که در سراسر جهان انجام می شود.

به نظر می رسد این روش در کوتاه مدت بی خطر است و عوارض جانبی محدودی دارد. در صورتی که این روش برای چاقی های موضعی مورد استفاده قرار بگیرد، منجر به کاهش قابل توجه چربی می شود. برخی از بیماران ممکن است ترجیح دهند بیش از یک ناحیه تحت درمان قرار بگیرند.

تفاوت بین کرایولیپولیز و سایر درمانهای زیبایی لاغری


کرایولیپولیز یک روش درمانی طبیعی و غیر تهاجمی برای از بین بردن سلول‌های چربی است. بر خلاف لیپوساکشن که باعث آسیب زدن به بافت‌های اطراف، ایجاد جای زخم، توده‌های ناهموار یا حتی خطراتی می‌شود که می‌توانند با جراحی و برش مرتبط باشند، کرایولیپولیز روش درمانی ایمن محسوب می‌گردد.

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز
لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

برای رسیدن به نتایج مطلوب، انجام تمرینات خاصی لازم نیست و نتایج دائمی است، اما برای رسیدن به نتایج سریعتر مصرف مقادیر زیاد آب و انجام تمرینات سبک نور مفید است. از لحاظ کلینیکی ثابت شده است که کرایولیپولیز می‌تواند برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه‌های کمتر، کاهش درد، خطرات و زمان بهبودی مرتبط با جراحی و لیزر درمانی هستند، به عنوان یک درمان جایگزین موثر در نظر گرفته شود.

چند جلسه‌ی درمانی مورد نیاز است؟


پس از یک جلسه مشاوره رایگان، متخصص ابتدا تصمیم می‌گیرد که آیا درمان کرایولیپولیز برای متقاضی مناسب است یا خیر، پس از آن روش درمان توضیح داده شده و برنامه درمانی طرح ریزی می‌شود. تعداد درمان‌های لازم بستگی به وسعت منطقه هدف دارد. برای رسیدن به بهترین نتایج، شما به طور متوسط به ۳ تا ۵ جلسه‌ی درمانی نیاز دارید. درمان کرایولیپولیز هر ۶ هفته یک بار انجام می‌گیرد.

طول مدت درمان چقدر است؟


درمان کرایولیپولیز به همراه مشاوره و اندازه گیری ناحیه‌ی تحت درمان معمولاً حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد. اگر می‌خواهید دو درمان داشته باشید، در صورتی که درمان‌ها در مناطق مجاور یکدیگر انجام نمی‌شوند و در دو طرف بدن قرار دارند، می‌توان هر دو محل را هم زمان تحت درمان کرایولیپولیز قرار داد. بنابراین، از آن جا که دو ناحیه به طور هم زمان و پشت سر هم تحت درمان قرار می‌گیرند، زمان درمان شما افزایش می‌یابد.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

هزینه


هزینه کرایلیپولیز بستگی به عوامل مختلفی دارد که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. این هزینه بسته به دستمزد پزشک، و تعداد جلسات مورد نیاز شما نیز دارد. اینکه شما چه قسمت‌هایی از بدنتان را می‌خواهید تحت درمان و لاغری قرار دهید نیز می‌تواند قیمت و هزینه را تغییر دهد.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

توصیه و مراقبت‌های بعد از کرایولیپولیز:

بعد از لاغری موضعی با کرایولیپولیز، یک سری توصیه توسط پزشک مربوطه به شما ارائه می‌شود که باید تمام و کمال از آن‌ها پیروی کنید. برخی از این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • در صورتی که قادر به تحمل درد و ناراحتی نیستید، می‌توانید با اجازه پزشک از مسکن‌هایی از قبیل استامینوفن استفاده نمایید.
  • با استفاده از کمپرس یخ از گسترش قرمز و کبودی در موضع تحت درمان پیشگیری نمایید.
  • هنگامی که برای لاغری با کرایولیپولیز مراجعه می‌کنید، بهتر است از لباس‌های گشاد استفاده نماید و با پوشیدن لباس‌های گشاد و خنک به منطقه تحت درمان اجازه تنفس دهید.
  • هنگام مراجعه، یک وعده غذایی کوچک و سالم همراه خود ببرید.
  • نیاز بدن به آب را تامین نمایید. نوشیدن آب باعث می‌‌شود تا سلول‌های چربی زودتر از بین بروند و بدن هیدراته بماند.

خطرات و عوارض کرایولیپولیز چیست؟

وب‌سایت medicalnewstoday در رابطه با عوارض کرایولیپولیز اینگونه نوشته است که تحقیقات انجام شده در سال 2015 اثبات کرده است کرایولیپولیز یک درمان بدون عارضه جدی است و در آن خبری از خونریزی، برش، تغییر رنگدانه‌های پوستی و … نخواهد بود. البته یک بررسی در سال 2014 انجام شده است که نشان می‌دهد کرایولیپولیز دارای یک عارضه نادر به نام هیپرپلازی « Hyperplasia» است که تنها در 0.005 درصد افراد اتفاق میفتد. این عارضه بیشتر در مردان و افراد با نژاد لاتین اتفاق میفتد و باعث افزایش غیر معمول سلول‌های چربی می‌شود و برآمدگی‌هایی در مناطق تحت درمان ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از عوارض کرایولیپولیز ، عدم تقارن و بی‌نظمی در مناطق تحت درمان است که به ندرت و در ۱ درصد از متقاضیان دیده شده است. احتمال بروز این عارضه در مردان حدود ۳ برابر زنان است. با این وجود، کرایولیپولیز همچنان یک روش غیرتهاجمی است که دارای عوارض جانبی و خطرناک کمی است.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

براساس تجزیه و تحلیل‌های مجله زیبایی آمریکا، از هر ۱۴۴۵ نفر متقاضی کرایولیپولیز تنها ۱۲ نفر درگیر عوارض کرایولیپولیز می‌شوند. یکی از رایج‌ترین عارضه‌های کرایولیپولیز احساس گزگز و درد در ناحیه تحت درمان است که در زمان سرد شدن دستگاه ایجاد می‌شود و چند دقیقه بعد از اتمام جلسه درمانی، بهبود می‌یابد.

آیا کاهش سایز با روش کرایولیپولیز دائمی است؟

نتایج در مناطقی که تحت درمان قرار گرفته اند دائمی تلقی می شوند. با این حال، اگر وزن خود را حفظ نکنید، احتمال دارد که چربی ها در مناطق دیگر تجمع پیدا کنند. یک رژیم مناسب همراه با فعالیت بدنی نتایج بهینه دائم را تضمین می کند.

اگرچه این روش می تواند مناطقی از چربی را از بین ببرد، ولی این یک درمان معجزه آسا نیست و افراد نباید انتظار داشته باشند که چربی کامل از بین برود. این روش برای همه مفید نخواهد بود و ممکن است برخی از افراد عوارض جانبی بدتری را نسبت به دیگران تجربه کنند.سبک زندگی و سایر عوامل نیز ممکن است در نتیجه نهایی نقش داشته باشند. فردی که رژیم غذایی ناسالم خود را ادامه می دهد و در حالی که کرایولیپولیز را انجام می دهد، بی تحرک و بدون فعالیت بدنی باقی بماند، باید انتظار کاهش چربی کمتری داشته باشد. به همین ترتیب، کرایولیپولیز نمی تواند پوست شل را سفت کند.

نتایج کرایولیپولیز چیست؟

سلول های چربی آسیب دیده به تدریج توسط بدن طی چهار تا شش ماه از بین می روند. در طول این مدت، اندازه برآمدگی چربی در حدود 20 درصد کاهش می‌یابد. کرایولیپولیز یک روش جدید است که شامل خنک سازی غیر تهاجمی چربی بدن برای تجزیه سلول های چربی و در نتیجه کاهش چربی بدن بدون آسیب به بافت های دیگر است. تاثیر آن چند ماه طول می کشد تا دیده شود.

 کرایولیپولیز معمولاً به جلسات درمانی متعدد نیاز دارد. بیماران طی دو تا چهار ماه کاهش قابل توجهی در برآمدگی های چربی مشاهده خواهند کرد. مطالعات نشان داده اند که ماساژ دستی پس از درمان ممکن است اثربخشی درمان کرایولیپولیز را افزایش می دهد.

کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران کرایولیپولیز در غرب تهران

ماندگاری نتایج

پس از منجمد شدن سلول‌های مرده چربی، از بین رفتن و دفع آنها دیگر احتمال رشد مجدد آنها وجود ندارد. نیازی به رژیم گرفتن نیست، اما اکثر بیماران انگیزه کافی دارند تا برای حفظ تناسب اندام خود تلاش بیشتری کنند. ماندگاری نتایج کرایولیپولیز حداقل یک سال است. سلول‌های چربی ناحیه درمان شده به تدریج طی فرایند متابولیسم طبیعی از بدن دفع می‌شود. انتظار می‌رود ماندگاری نتایج کرایولیپولیز به اندازه روشی تهاجمی مانند لیپوساکشن باشد.

جمع بندی

دستگاه لاغری کرایولیپولیز یکی از جدید ترین راهکار ها برای از بین بردن چربی های بدن می باشد. این روش به دلیل سادگی و ایمنی بسیار بالا و عدم بروز هیچگونه خطری برای مراجعه کننده مورد تایید بسیار از مراکز درمانی و بهداشتی جهان مانند FDA آمریکا قرار گرفته است. استفاده از این روش برای کاهش وزن و سایز در کمترین زمان هیچ گونه عوارضی در بر ندارد و در مقایسه با سایر روش های لاغری بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می باشد.

برای دریافت نوبت از کلینیک الماس غرب با شماره‌ی 09105969542 تماس حاصل فرمایید.

پیمایش به بالا