کلینیک زیبایی الماس غرب

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

اگر در مورد انتخاب یک کلینیک لیزر مجهز و مدرن با پرسنلی با تجربه و کاربلد مردد هستید و با پرس و جو از دوستان و آشنایان در مورد بهترین مرکز لیزر در غرب تهران با مواردی مواجه شدید که هر کدام از دوستان دلیل خوب بودن اون مرکز رو از نظر خودشون توصیف می کنند، بهتر است با واقعیت ها، امکانات و ویژگی هایی که یک مرکز لیزر مو زائد باید داشته باشه آشنا بشید و بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

لیزر با الکساندرایت بایوس

لیزر با الکساندرایت بایوس ک روش مطمئن و کار آمد برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از لیزر است، طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت ۷۷۵ نانومتر است که کمترین طول موج را در میان سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد دارد. تابش این لیزر بر روی پوست موجب جذب بالای ملانین در پوست می‌شود.

اگر از استقاده تیغ (سوختگی پوست)اپیلاسیون، اصلاح کردن و شیو کردن ، بند انداختن و راه‌های دیگر که باعث بین بردن موهای زائد شما می شود رضایت ندارید و به دنبال راهی بهتر و منطقی تر هستید و اگر به دنبال راه مطمئن هستید می توانید موهای زائد را ازبین ببرید.برای این کار می توانید لیزر را انتخاب کنید و دستگاههای لیزر الکساندرایت بایوس به شما این امکان را می دهد بی درد و جای لکه شما به خواسته خودتان خیلی سریع برسید.

دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت بایوس می تواند به راحتی موهای زائد بدن را از بین ببرد همچنین این دستگاه لیزر بسیار سریع و بدون درد است و با استفاده و کمک این دستگاه لیزر موهای زائد شما به کل از بین خواهد رفت. در لیزر الکساندرایت بایوس موهای زائد ابتدا موهای زیر پوستی از بین می‌رود و بعد از آن قسمتی هایی که با لیزرالکساندرایت بایوس شده است کاملا محو و ریخته می شود.

پس از آن منافذ(افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی و نور خورشید و برخی عوامل ژنتیکی باعث ایجاد آسیب‌های پوستی می‌شود که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد) راه های پوست بسته می‌شوند و پوستی کاملا صاف و شاداب بدون موهای زائد خواهید دید.

لیزر با الکساندرایت
لیزر با الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت بایوس

لیزر الکساندرایت قابلیت‌های خاصی دارد. این امکان را به فرد می دهد که با تنظیم میزان انرژی لیزر و همینطور عرض پالس باعث می‌شود تا این لیزر، گزینه‌ای ایده‌آل و مناسبی برای انواع پوست های خشک و چرب و نرمال و…برای رفع انواع موهای زائد مانند موهای نازک، روشن، موهای ضخیم یا کرکی قابل استفاده می باشد ضمنا این دستگاه معمولا از گازی تشکیل شده است که پوست شما را موقع استفاده ازدستگاه خنک نگه می دارد.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

طرز استفاده از لیزر الکساندرایت بایوس

نحوه و طرز استفاده از لیزر الکساندرایت بایوس به شکل می باشد که طول موج نور با انرژی بالا به ناحیه هدف تابانده می‏ شود و حرارت تولید می کند. در نتیجه لیزر الکساندرایت بایوس با فرآیند فوتوترمولیز(این روش از لیزر استفاده می کند.

در طول حرارت پوست، باعث تخریب کانونی از سلول ها می شود. در معرض قرارگرفتن پوست یک سوزن حرارت ایجاد می کند. قطر آسیب هایی می تواند از 0.1 تا 0.4 میلی متر قابل تغییر باشد و عمق آن باید 0.5 میلی متر باشد. چنین آسیب به اپیدرم باعث تحریک بازسازی بافت و سنتز کلاژن می شود.) کار می‏ کند.

با استفاده از یک اشعه نوری منطقه خاصی را حرارت می دهیم. این لیزر تنها ناحیه فولیکول موها ( فولیکول مو به عمق درم و گاهی اوقات حتی زیرپوست گسترش می یابد) را هدف و نشانه می‏ گیرد و به بافت پوست آسیبی نمی ‏رساند. پس از اینکه فولیکول ‏ها از ریشه بیرون می‏ آیند . به مرور زمان رشد آن‏ها کاهش می ‏یابد. لیزر الکس برای تمامی نواحی بدن مانند ساعد، بازو، زیربغل، بیکینی، صورت، ساق پا، ران و حتی زیر گردن استفاده می ‏شود. همچنین با دو طول موج متفاوت تایپ پوستی و رنگ موهای مختلف را پوشش می ‏دهد.

با لیزر الکساندرایت بایوس مشکلات پوستی شما قابل درمان هستند

  • درمان واریس (خفیف و شدید) .
  • رگ‌های عنکبوتی گروهی از رگ‌های ظریفی هستند که در نزدیکی سطح پوست قرار دارند و مانند تارهای عنکبوت یا شاخه‌های درخت هستند.
  • درمان لکه‌های ماه گرفتگی و خال های مادرزادی.
  • پاک کردن تتو(خالکوبی).
  • لک‏ هایی که روی دست و حتی صورت با افزایش سن بر روی پوست ظاهر می ‏شوند که شبیه خال معمولی می باشند.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

مراقبت های بعد از لیزر الکسادرایت بایوس

  • لطفا حداقل ۲۴ ساعت پس از هر جلسه، ورزش خودداری نمائید.
  • پس از هر جلسه استحمام نداشته باشید.
  • از مواد آرایشی و میکاپی صورت مانند از کرم پودر و … استفاده ننمایید.
  • تا ۴۸ ساعت پس از انجام لیزر از ضد تعریق(مام و اسپری زیر بغل) استفاده نکنید.

لیزر موهای کرکی و بور

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد از آن ناراضی هستند موهای نازک و پرز مانندی هستند که در نواحی مختلف بدن مانند کمر، شکم، صورت و دیگر نواحی رشد کرده است. از بین بردن آن ها اغلب سخت است؛ دلیل این سختی این است که ممکن است از طرفی این موهای کرکی به دلایل ژنتیکی و یا هورمونی دائما رشد کنند و از طرف دیگر انواع روش هایی که می توانند مو های زائد بدن را ازبین ببرند معمولا تاثیر چندانی روی موهای کرکی و نازک ندارد.

لیزرمو
لیزرمو

یکی از جدیدترین لیزر های رفع مو های زائد الکساندرایت بایوس است که به طور اختصاصی برای رفع موهای زائد پوست های تیره و برنزه کاربرد دارد؛ البته این اشعه برای تمامی شش تیپ پوست موجود قابل استفاده است. این اشعه ها با قدرت نفوذ بالای که دارند می توانند بدون آسیب زدن به سلول های ساختاری پوست وارد فولیکول مو شده و آن را از بین ببرد. دارای 2 طول موج اندیاگ و الکس هست:

  • Nd YAG دارای طول موج های بسیار بلند با انرژی کمتر است که مناسب برای پوست های تیره و از بین بردن موهای کرکی و نازک بهترین انتخاب است؛ چراکه با قدرت نفوذ زیاد به راحتی روی فولیکول های کوچک مو های نازک تاثیر گذاشته و باعث ضعف ریشه و در نتیجه از بین بردن آن ها می شود.
  • Alex دارای طول کوتاه با انرژی و قدرت زیاد است و به همین دلیل برای اغلب پوست ها و موها با رنگ های مختلف مناسب است.
لیزر موهای کرکی
لیزر موهای کرکی

به طور کلی برای استفاده از هر گونه لیزر محدودیت هایی وجود دارد؛ افراد باردار، افراد با مشکلات عصبی، افراد با بیماری های عفونی و کسانی که باید مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار بگیرند کاندیداهای مناسبی برای انجام لیزر نیستند.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

با این وجود لیزر الکساندرایت بایوس برای انواع پوست مناسب بوده و افراد با هر رنگ پوست و هر رنگ مویی می توانند به منظور از بین بردن موهای زائد کرکی و نازک خود از آن استفاده کنند.

از بین بردن موهای زائد کرکی و نازک
از بین بردن موهای زائد کرکی و نازک

احساس درد به آستانه درد بیمار بستگی دارد و در صورتی که تحمل درد برای بیمار سخت باشد، پزشک متخصص پیش از شروع درمان از پماد ها یا داروهای بی حسی موضعی استفاده ی کنند و بیمار حس ناراحتی چندانی نخواهد داشت.اگر عمل لیزر زیر نظر پزشک متخصص صورت نگیرد ممکن است طول موج مناسب برای از بین بردن موهای کرکی در نواحی مختلف انتخاب نشود ممکن است از بین بردن موهای زائد کرکی نتیجه معکوس داده و ضخیم تر شوند.

لیزر موهای زائد اغلب عوارضی چندانی ندارد اما در صورتی که زیر نظر پزشک متخصص انجام نشود و مراقبت های لازم صورت نگیرد ممکن است عوارضی از جمله لکه، تاول و اسکار را به دنبال داشته باشد.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای کرکی و نازک

  • پیش از لیزر توصیه می شود از انجام اپیلاسیون یا اپیلیدی خودداری کرده.
  • ناحیه مورد نظر ۲۴ ساعت قبل از جلسه درمانی با تیغ بتراشید.
  • پیش از جلسات درمانی از سولاریم یا کرم های لایه بردار خودداری کنید.
  • بعد از انجام جلسات درمانی تا ۴۸ ساعت نباید در معرض آفتاب یا هر گونه حرارت قرار بگیرید.
  • در صورت احساس درد یا سوزش از کمپرسور یخ استفاده کنید.
  • همواره از کرم ضد آفتاب با اس پی اف مناسب استفاده کنید.
  • همچین حدود ۲ تا ۳ روز پس از انجام لیزر از فعالیت های ورزشی سنگین و ماساژ خودداری کنید.

لیزر موهای زیر بغل

یک روش مطمعن و کار آمد برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل استفاده از لیزر است. یک از دلایل سوختگی پوست استفاده از تیغ است. اگر به دنبال راهی هستید که به روش دیگر بتوانید موهای زائد زیر بغل را ازبین ببرید میتوانید لیزر را انتخاب کنید. لیزر میتواند به راحتی موهای زائد را از بین ببرد همچنین راهی سریع و بدون درد است و با استفاده از لیزر موهای زائد از بین خواهند رفت.

در لیزر موهای زائد زیر بغل ابتدا موهای زیر پوستی از بین می‌رود و بعد از آن قسمتی که لیزر شده است کاملا ریخته می‌شود، پس از آن منافذو راه های پوست بسته می‌شوند و پوستی کاملا صاف و بدون موهای زائد تجربه خواهید کرد.

لیزرمو زیربغل
لیزرمو زیربغل

طریقه کار کردن لیزر موی زیر بغل

اساس کار لیزر برای از بین بردن موها، بسیار ساده است. لیزر پالسِ انرژی نور را در اعماق پوست پخش میکند، جایی که فولیکول مو را از بین می‌برد. پس از آنکه فولیکول‌های مو از بین می‌رود، مو نمی‌تواند دوباره رشد کند در نتیجه موهای زائد از بین خواهند رفت.

مراحل رشد مو

مو در سه مرحله رشد می‌کند:

  • مرحلۀ رشد فعال
  • مرحلۀ انتقال
  • مرحلۀ استراحت

بهترین زمان برای استفاده از لیزر تنها در مرحله رشد مو است که در آن زمان لیزر بسیار مؤثر عمل میکند که این قسمت مربوط به مرحله رشد فعال می شود.هنگامی ‌‌که مو در حال تغییر و استراحت است، لیزر نمی‌تواند به ریشۀ مو آسیب برساند. برای اطمینان از اینکه لیزر برای رفع موهای زائد مؤثر است و مرحلۀ رشد را مورد هدف قرار می‌دهد، بیمار باید چندین جلسۀ درمانی را در چند هفته طی کند.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

این کار باعث می‌شود که بدن استراحت کند و همچنین فولیکول‌های مو را مورد هدف قرار دهد وباعث میشود جلوگیری شود از رشد دوباره مو میکند و شما از دست موهای زائد زیر بغل راحت خواهید شد.
نکته: اگر در لیزر از جدیدترین فناوری استفاده کنید، میتوان گفت ایمن ترین و موثر ترین روش برای از بین بردن موی زیر بغل انتخاب کرده اید.

زائد زیربغل
زائد زیربغل

عوارض جانبی لیزر موهای زیربغل

ناحیۀ زیربغل جای بسیار سخت و دشواری برای از بین بردن موها است،عمدتا به این دلیل که پوست در این ناحیۀ نازک و لطیف است. موهایی که در اینجا رشد می‌کنند اغلب ضخیم‌تر و متراکم‌تر از مویی است که در قسمت‌های دیگر بدن ظاهر می‌شود.

برخی از افراد بعد از درمان، دچار سوزش پوست می‌شوند و معمولا قرمزی و تورم مشاهده می‌کنند که به‌طور معمول طی چند ساعت از بین می‌رود، استفاده از بستۀ یخ در این مواقع مؤثر است. برخی از افراد هم ممکن است تغییر موقت رنگدانه های پوستی را تجربه کنند یعنی ممکن است رنگ پوست تیره یا روشن شود و این تغییر بعد از مدتی به حالت عادی بر خواهدگشت.

نکته: ممکن هست در بعضی ها واکنش شدید تری مانند: زخم، تاول و تغییر بافت پوست داشته باشد هرچند این عوارض به صورت خیلی کم و نادر رخ می دهد. با لیزر موهای زائد ممکن است کمی اذیت شوید، اما با استفاده از لیزر دیگر نیازی به مقابله در برابر موهای زائد نخواهید داشت.

توصیه میشود در لیزر موهای زیربغل انتظارات واقع‌بینانه‌ای داشته باشید و قبل از شروع درمان با یک متخصص صحبت کنید و بدانید که قبل، حین و بعد از درمان ممکن است چه اتفاقی برای شما رخ بدهد. مشاورۀ اولیه برای بهتر طی کردن دورۀ درمان بسیار مؤثر است.

نواحی انتخابی برای لیزر موهای زائد

  1. لیزر تمام بدن
  2. لیزر پا کامل
  3. لیزر ساق پا به تنهایی
  4. لیزر ران پا به تنهایی
  5. لیزر کشاله ران به تفکیک قسمت داخل،خارج یا پشت
  6. لیزر دست کامل
  7. لیزر بازو
  8. لیزر ساعد
  9. لیزر نیم تنه جلو ( سینه+شکم)
  10. لیزر سینه
  11. لیزر شکم
  12. لیزر خط شکم
  13. لیزر کمر کامل
  14. لیزر گودی کمر
  15. لیزر صورت کامل
  16. لیزر پشت لب
  17. لیزر پیشانی
  18. لیزر چانه
  19. لیزر گونه هابه تنهایی برای آقایانی که می خواهندخط ریش ثابت داشته باشند
  20. لیزر گردن (به تفکیک جلو،پشت یا هردو)
  21. لیزر زیربغل
  22. لیزر بیکینی
  23. لیزر باسن

خدمات کلینیک الماس غرب

نوع پوست بر لیزر موهای زائد

یکی از بهترین تقسیم بندی هایی که با توجه به نوع پوست تا کنون انجام شده که بر اساس رنگ مو، رنگ چشم و واکنش پوست به نور خورشید می باشد عبارتند از:

  1. پوستهای بسیار سفید که دارای کک و مک، موهای قرمز، چشمان آبی هستند. پوست این افراد خیلی زود در مقابل آفتاب می سوزد و اصلا برنزه نمی شوند.
  2. افرادی که موهای بلوند و چشمانی روشن دارند:
    پوست این افراد در مقابل آفتاب می سوزد و احتمال اینکه پوست آنها برنزه شود بسیار کم است.
  3. پوست گندمی و موهای قهوه ای رنگ، چشمان با رنگ معمولی، پوست آن ها گاهی می سوزد ولی خیلی خوب برنزه نخواهد شد.
  4. پوستی سبزه، موهای مشکی و چشمان تیره، پوست این افراد در مقابل آفتاب نمی سوزد ولی خیلی خوب برنز می شود.
  5. پوست قهوه ای تیره، در مقابل آفتاب نمی سوزد و به شدت برنزه می شوند.
  6. پوستهای بسیار تیره مثل سیاه پوستان که اصلا در مقابل آفتاب نمی سوزند.

با توجه به نوع پوست ، نتیجه لیزر موهای زائد متفاوت خواهد بود.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

ویژگی های مرکز لیزر خوب در غرب تهران

همانطور که گفتیم یک مرکز لیزر خوب در غرب تهران باید خدمات خوب و استانداردی را به مخاطبین خود ارائه بدهد تا آن ها را خوشنود سازد.

ویژگی هایی که مرکز لیزر خوب باید داشته باشد، شامل:

  1. در مراکز لیزر و کلینیک پوست پزشک باید به فکر مراجعه کنندگان خود بوده و مشاوره های دقیقی را به وی داده و برای هر فرد با توجه به نیازش خدمات مناسبی را ارائه دهد.
  2. اپراتوری که کار لیزر را انجام می دهد می بایست در کار خود ماهر باشد تا به پوست شما آسیب نزند و پوست شما دچار سوختگی نشود.
  3. مشاور باید با توجه به ریشه مو، ضخامت و نازکی تار مو تعداد جلسات را مشخص کند.
  4. یک مرکز لیزر خوب در غرب تهران باید از نظر بهداشتی کاملا تمیز بوده و به مراجعه کننده پک های یکبار مصرف ارائه دهد تا افراد با آسودگی خاطر از خدمات استفاده کنند.
  5. دستگاه هایی که در مراکز لیزر استفاده می شوند باید از بروز ترین و جدید ترین تکنولوژی ها باشد و باید به افراد اجازه عکس گرفتن و سوال پرسیدن در رابطه با مدل دستگاه داده شود.
  6. بهترین مراکز لیزر باید برای ارائه خدمات خود قیمت های مناسبی را در نظر بگیرد زیرا قیمت های ارزان یا زیادی گران موجب سلب اعتماد مشتری می شود.
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کلام آخر

همانطور که گفتیم یکی از بهترین و آسان ترین روش ها جهت از بین بردن یا کاهش موهای زائد صورت و بدن، استفاده از لیزر است. لیزر نسبت به روش های دیگر برای رفع موهای زائد، مانند اپیلاسیون و کرم های موبر و… موثر تر و دائمی تر می باشد.

کلینیک الماس غرب یک مرکز لیزر خوب در غرب تهران است که ارائه بهترین خدمات لیزر موهای زائد در محیطی کاملا بهداشتی، خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد. ما در این مرکز لیزر موهای زائد با کیفیت بالایی به مخاطبین خود ارائه می دهیم. شما سروران می توانید جهت استعلام از قیمت لیزر موهای زائد و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

برای دریافت نوبت از کلینیک الماس غرب با شماره‌ی 09105969542 تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مرکز لیزر در غرب تهران»

  1. بازتاب: بهترین مرکز لیزر در غرب تهران – Cute And Fluffy

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا